1.Auditul
În această etapă, punem cap la cap informațiile pe care le avem sau pe care le putem obține, legate de produs și piață, în baza cărora vom construi brandul.
2.Arhitectura de brand
Organizăm toate brandurile din portofoliu, actuale sau chiar viitoare, într-o structură și definim clar relațiile și interacțiunile dintre acestea.
3.Definiția brandului
Formulăm strategia brandului, incluzând viziunea, poziționarea, diferențierea, personalitatea, tonul vocii și alte elemente care definesc brandul, astfel încât să fie ușor de asimiliat de către toate publicurile: clienți, parteneri și angajați.
4.Numele
Alegem sau inventăm un nume distinct și reprezentativ, care să corespundă strategiei de brand.
5.Sloganul
Compunem sloganul brandului, astfel încât să motiveze publicurile interne și externe ale brandului.
6.Identitatea vizuală
Realizăm logo-ul, alegem culorile și fonturile, în concordanță cu definiția brandului, iar, la sfârșit, toate vor fi legate în manualul de identitate împreună cu definiția brandului.
7.Aplicațiile de brand
Concepem și realizăm materialele reprezentative pentru brand, în funcție de nevoile acestuia:
- Papetăria – plicul, mapa etc.;
- Semnalistica;
- Personalizarea parcului auto;
- Materialele promoționale;
- Etc.
8.Trainingul intern
Inoculăm brandul în interiorul echipei care contribuie la succesul acestuia, prin prezentări, ateliere și animații.
9.Materialele de comunicare și branding
Stabilim rolul materialelor de comunicare, facem structura, compunem conținutul, realizăm șabloanele de design și designul materialelor electronice (site-uri, newslettere, prezentări, clipuri, postări, coverphoto-uri etc.) și tipărite (broșuri, pliante etc.).
10. Lansarea și comunicarea de brand
Realizăm strategia de comunicare, alegând canalele potrivite și dimensionând comunicarea în funcție de obiectivele urmărite. Realizăm conceptele creative și implementăm campania de comunicare.