Comunicare

1.Briefing

Aceasta este prima etapă, cea pe care o parcurgem acum. În această etapă, stabilim exact ce vrem să obținem și în ce context.

2.Strategie

Propunerea de strategie conține mixul de canale prin care intenționăm să influențăm publicul, un buget și tipurile de mesaje.

3.Creație

În etapa de creație, propunem și alegem ideile de reclamă – sloganuri de campanie, texte asociate, vizualuri și alte elemente.

4.Implementare

Partea de implementare implică crearea de materiale și distribuirea acestora pe fiecare canal în parte, conform strategiei propuse.

5.Evaluare

Etapa de evaluare pune față în față obiectivele propuse cu rezultatele obținute. În această etapă, vom trage concluzii care să ne ajute la optimizarea continuă a comunicării în proiectele viitoare.

Ai un minut?

Atât îți ia, cel mult un minut, pentru a ne contacta. Ne spui în două cuvinte ce îți dorești, iar noi te ajutăm cu întrebări suplimentare. Dacă știi exact ce vrei, e și mai simplu. Trimite-ne brieful și noi venim cu propuneri. Acum!