Coriolan este unul dintre producătorii tradiționali de bijuterii din România.
Schimbarea unghiului de abordare
Într-un context în care toată lumea vorbește de bijuterii din aur cu pietre prețioase, Boomerang propune și implementează în comunicarea brandului Coriolan un nou unghi de abordare, și anume:
pietre prețioase imortalizate în aur
Sloganul de campanie Coriolan
În această nouă abordare, Boomerang dezvoltă conceptul de comunicare sub sloganul:
Strălucește în culorile iubirii!
Campania de comunicare
Strategia de comunicare are ca obiective identificarea și aducerea de noi clienți în magazine, iar pentru aceasta Boomerang dezvoltă o campanie în care combină canale online și offline exploatate în jurul ideii de asociere a pietrelor prețioase cu diferite elemente sau momente din viața noastră.
Ghidul Coriolan de alegere a diamantelor și pietrelor prețioase
Componenta de campanie care devine un element central este Ghidul Coriolan de alegere a diamantelor și pietrelor prețioase. Acesta este un material care va rămâne în patrimoniul de materiale de comunicare a brandului Coriolan, un activ pe care doar un lider al industriei îl poate realiza și îmbunătăți.