CoriolanCreație și comunicare — | Boomerang
-->

Coriolan

Creație și comunicare

Coriolan este unul dintre producătorii tradiționali de bijuterii din România.

Schimbarea unghiului de abordare

Într-un context în care toată lumea vorbește de bijuterii din aur cu pietre prețioase, Boomerang propune și implementează în comunicarea brandului Coriolan un nou unghi de abordare, și anume:

pietre prețioase imortalizate în aur

Sloganul de campanie Coriolan

În această nouă abordare, Boomerang dezvoltă conceptul de comunicare sub sloganul:

Strălucește în culorile iubirii!

Campania de comunicare

Strategia de comunicare are ca obiective identificarea și aducerea de noi clienți în magazine, iar pentru aceasta Boomerang dezvoltă o campanie în care combină canale online și offline exploatate în jurul ideii de asociere a pietrelor prețioase cu diferite elemente sau momente din viața noastră.

Ghidul Coriolan de alegere a diamantelor și pietrelor prețioase

Componenta de campanie care devine un element central este Ghidul Coriolan de alegere a diamantelor și pietrelor prețioase. Acesta este un material care va rămâne în patrimoniul de materiale de comunicare a brandului Coriolan, un activ pe care doar un lider al industriei îl poate realiza și îmbunătăți.

Magazine mockup with a blank space

Ai un minut?

Atât îți ia, cel mult un minut, pentru a ne contacta. Ne spui în două cuvinte ce îți dorești, iar noi te ajutăm cu întrebări suplimentare. Dacă știi exact ce vrei, e și mai simplu. Trimite-ne brieful și noi venim cu propuneri. Acum!