VulcanoBranding — | Boomerang
-->

Vulcano

Branding

Provocarea

Provocarea brandingului Vulcano a fost dată de însuși numele de brand, existent deja în portofoliul companiei, care trebuia să transmită cu totul altceva decât ideea de vulcan. Oamenii de la Vulcano sunt calmi, prevăzători, grijulii și te ajută să te simți în siguranță și confort. Când auzi prima dată Vulcano, însă, intuiția zboară către erupții, lipsă de predictibilitate, distrugere și ce am mai învățat noi pe la școală sau am aflat de la știri. Identiatea Vulcano trebuia să transmită ideile de FLEXIBIL, PROMPT, UMAN.

Soluția

Aceasta a venit dintr-o cercetare inspirată care a dat alte valențe numelui.

Logo-ul

Având în vedere deturnarea atenției de la ideea de vulcan către zeul Vulcano, am integrat simbolul zeului în logotipul Vulcano, obținând astfel o diferențiere puternică și o personalitate adaptată perfect brandului.

Am urmărit o linie modernă, minimalistă la limita industrialului, ușor de implementat prin procedee mai speciale cum ar fi ștanțarea în metal.

Sloganul

Cu căldură, în siguranță.

Sloganul Vulcano are două dimensiuni ca percepție. Una la nivel funcțional și cealaltă la nivel inspirațional.
La nivel funcțional, sloganul vorbește despre ghidarea căldurii prin coșul de fum în maximă siguranță.
La nivel inspirațional, Vulcano se va manifesta cald cu publicurile sale și le va aduce siguranță în viața și activitatea lor. Vulcano va fi mereu aproape, empatic și poți conta, poți fi sigur pe el.

Culorile

Am ales nuanțe derivate din verde și din considerete ce țin de diferențierea de concurență, dar și pentru a ne îndepărta cât mai mult de portocaliu și roșu, care ar fi dus automat cu gândul la lavă și vulcan.

Definiție de brand pe modelul Boomerang

Bineînțeles, am definit elementele ce definesc brandul într-o manieră în care acestea să poată fi ușor înțelese de cei din interior, comunicate prin acțiune sau marketing și ușor asimilate de clienți și parteneri. Am formulat elemente cum sunt: calitatea, formarea încrederii, personalitatea, stilul de comunicare, atitudinea și alte elemente.

Identitatea Vizuală

Ai un minut?

Atât îți ia, cel mult un minut, pentru a ne contacta. Ne spui în două cuvinte ce îți dorești, iar noi te ajutăm cu întrebări suplimentare. Dacă știi exact ce vrei, e și mai simplu. Trimite-ne brieful și noi venim cu propuneri. Acum!