Esența de brand
EGARAJUL înseamnă confort.
EGARAJUL este o poveste despre confort. Activitatea se desfășoară în jurul mașinii clientului, aceasta fiind un furnizor de confort în sine pentru activitățile zilnice, atât pentru cele obligatorii, cum ar fi dusul copiilor la școală, mersul la cumpărături, dar și pentru plăceri și hobby-uri ca mersul la pescuit, la sport sau la întâlnirile cu prietenii.
Elemente de identitate vizuală
Două elemente importante din identitatea vizuală sunt gradientul și vizualizarea schițelor cu mobilul.
Principiul gradientului este simplu. Trecerea se face de la roșu la albastru, de la stânga la dreapta. Roșul reprezintă situația inflamată în care se află posesorul unei mașini atunci când are o problemă legată de aceasta. Trecerea spre albstru, spre liniște este făcută de Egarajul, care preia controlul și toate sarcinile care apar și readuce situația la normal, la nivelul de confort de dinainte.
Vizualizarea schițelor cu mobilul semnifică modul în care Egarajul clarifică pentru fiecare posesor de mașină, o situație ce este percepută de acesta din urmă ca o sumă de indicii (zgomot, manifestări, simptome ale mașinii). Apelând la Egarajul, lucrurile devin foarte simple și clare, iar ceea ce trebuie făcut se întâmplă.
Iconografie
Setul iconogragic al identităţii vizuale completează fontul şi restul elementelor vizuale prin simplitatea constructivă şi sugestia cromatică a elementului evidenţiat.