egarajulBranding și comunicare — | Boomerang
-->

egarajul

Branding și comunicare

Esența de brand

EGARAJUL înseamnă confort.

EGARAJUL este o poveste despre confort. Activitatea se desfășoară în jurul mașinii clientului, aceasta fiind un furnizor de confort în sine pentru activitățile zilnice, atât pentru cele obligatorii, cum ar fi dusul copiilor la școală, mersul la cumpărături, dar și pentru plăceri și hobby-uri ca mersul la pescuit, la sport sau la întâlnirile cu prietenii.

Elemente de identitate vizuală

Două elemente importante din identitatea vizuală sunt gradientul și vizualizarea schițelor cu mobilul.

Principiul gradientului este simplu. Trecerea se face de la roșu la albastru, de la stânga la dreapta. Roșul reprezintă situația inflamată în care se află posesorul unei mașini atunci când are o problemă legată de aceasta. Trecerea spre albstru, spre liniște este făcută de Egarajul, care preia controlul și toate sarcinile care apar și readuce situația la normal, la nivelul de confort de dinainte.

Vizualizarea schițelor cu mobilul semnifică modul în care Egarajul clarifică pentru fiecare posesor de mașină, o situație ce este percepută de acesta din urmă ca o sumă de indicii (zgomot, manifestări, simptome ale mașinii). Apelând la Egarajul, lucrurile devin foarte simple și clare, iar ceea ce trebuie făcut se întâmplă.

Iconografie

Setul iconogragic al identităţii vizuale completează fontul şi restul elementelor vizuale prin simplitatea constructivă şi sugestia cromatică a elementului evidenţiat.

Implementare identitate vizuală

Cărți de vizită
Poster comunicare de brand
Poster comunicare de produs
Vehicul de marfă
Mapă
Ofertă
Factură
Proces verbal
Ecuson
Insignă

Design web

Concept home page și landing page
Web design
Elemente vizuale pentru social media

Ai un minut?

Atât îți ia, cel mult un minut, pentru a ne contacta. Ne spui în două cuvinte ce îți dorești, iar noi te ajutăm cu întrebări suplimentare. Dacă știi exact ce vrei, e și mai simplu. Trimite-ne brieful și noi venim cu propuneri. Acum!