
Euroțigla este unul din principalii furnizori de acoperișuri și garduri metalice din România.
Nevoia companiei este de a își defini o poziționare în mintea potențialilor clienți și crearea unui concept de comunicare de brand care să fixeze această poziționare.
Piața în care activează Euroțigla este una foarte competitivă, în care diferențierea cu argumente raționale este aproape imposibilă, motiv pentru care recurgem la o diferențiere emoțională, prin conceptul de comunicare de brand.
În strategia brandului, în definirea acestuia, am identificat și formulat mai multe elemente care să inspire pe cei din echipă și care, odată comunicate, să atragă clienți – poziționarea, calitatea, încrederea, sistemul de valori, menirea brandului și altele. Iată câteva exemple.
POZIȚIONAREA
Euroțigla este echipa de specialiști care te ajută cu tot ce e necesar și când ai nevoie pentru un acoperiș garantat, de o calitate consacrată.
Cuvintele cheie din această formulare sunt cele de mai jos.
Echipă – oameni cu activități complementare, uniți de un scop și un sistem de valori, care se ghidează după un set reguli;
Specialiști – oameni experimentați la locul de muncă, prin lucru în multe proiecte;
Tot – de la consultanță la produse și montaj;
Necesar – doar ce ai nevoie, nimic în plus; primești optimul necesar;
Când (ai nevoie) – rapiditate, promptitudine și flexibilitate;
Acoperiș – include, ca idee, componentele materiale și montajul;
Garantat – oferim garanții;
Calitate – lucrăm după standarde în domeniu;
Consacrată – avem o reputație, un portofoliu de lucrări și un renume pozitiv.

CALITATEA
La calitatea Euroțigla contribuie oamenii pregătiți, promptitudinea și materialele bune. Oameni buni, la timp, cu tot ce e nevoie.

ÎNCREDEREA
În Euroțigla poți avea încredere pentru că sunt experimentați, au clienți mulțumiți, oameni buni și lucrează cu materiale bune.
În final toate aceste elemente ne-au condus către sloganul „Oamenii acoperișurilor” pe care l-am reprezentat grafic într-o formă ușor super-eroică.
Acest slogan ne permite să nu fim obligați să afișăm produsul pe toate vizualurile. Astfel, am avut ocazia să alegem să afișăm imagini ale oamenilor din companie.

COMUNICAREA VIDEO
Pentru a comunica principalele puncte competitive ale companiei am ales să realizăm un film de prezentare.
Acest film a fost conceptul pentru a fi despărțit într-o serie de clipuri ce pot fi utilizate independent pe rețelele de socializare. Iată câteva exemple.